Fru Santa

Livet som fru och blivande mamma

På besök i London

Kategori: Livet

Igår landade jag i London! Ska umgås med Josefin hela helgen! Helt fantastiskt!
Tvekade in i det sista om jag skulle åka eller ej. Febern ville inte ge med sig, men när jag vaknade igår morse så visade termometern 36,9, wiiie! Så jag packade väskorna och tog mig över hit.
 
Idag är jag på besök på vårt kontor i London. Himla smidigt att jag bara kan plocka med min dator och sitta här och jobba en dag. Kul att få lite inspiration från kollegorna här i England. Och kolla in utsikten:
 
En vanlig grå och lite småregnig dag i mitt älskade London
 

Det hör inte till vanligheten att de lämnar kontoret för att äta lunch tillsammans, men eftersom jag var på besök så tog de mig till en engelskpub och beställde - Fish & Chips! Ja, det brukar ju gå ner, men de tog med all olja från fritösen på tallriken så den kunde fortsätta att friteras enda fram till bordet och såsen man fick till hade de tyvärr tappat senapsburken i, men det var en upplevelse. Glömde nästa det bästa - Cider till lunch!? så att man jobbar extra bra i eftermiddag :)
 
Kolla tallriken mitt emot, att jag inte tog det istället :(
 

Ja, snart är det Fredags FIKA, vi får se vad de har hittat på då. De är väldigt hemlighetsfulla.
 
HAPPY FRIDAY! 
 

KOMMENTARER:

  • Karin Lindström säger:
    2013-03-01 | 17:36:26
    Bloggadress: http://mostertjarin.blogspot.se/

    OOOoooh! Under bara England! <3
    Hur länge ska du vara i London? Weekend?

Kommentera inlägget här: