Fru Santa

Livet som fru och blivande mamma

Brudklänning

Kategori: Bröllop

Jag har surfat runt på otroligt många olika brudklänningssidor på nätet. Det finns så många olika klänningar att välja mellan och ju mer jag surfar ju större, mer vågad klänning vill jag ha. Men jag kommer alltid tillbaka till samma klänning om och om igen.
Jag har hittat en (eller fler, älskar alla hennes klänningar) som är från Zetterberg. Jag tycker det är extra kul att hon är från Göteborg och att man får den uppsydd efter sina egna mått. Jag har inte vågat testa klänningen än, men den känns helt fantastisk att ta i, materialet är så himla "skönt". Men jag tycker att de är för dyra. Så för någon månad sedan så la jag ner tanken på att själv bära en av hennes klänningar och se om jag kunde hitta någon annan, men så skickade en kompis en länk på en av hennes klänningar som var till salu på blocket. Det kanske är där jag ska titta, då har man möjlighet att få den till halva priset och den är ju ändå bara använd 1 gång. Åka och testa kan man ju alltid göra. :)
 
Kommentera inlägget här: