Fru Santa

Livet som fru och blivande mamma

Sjuk!

Kategori: Livet

Hela kroppen värker, näsan ringer och halsen smärtar, jag är sjuk! Jag har nog fått en av årets influensor, så det är bara att bädda ner sig i soffan och få Magnus att pyssla om mig. 
Jag som äntligen hade fått plats på träningspasset Transformer på Sats på tisdag, vilken i stort sätt är en omöjlighet, det är bara att boka av tyvärr. 
Det som gäller nu är att preppa kroppen med återhämtning så att jag kommer iväg till Josefin i London på torsdag. Den resan vill jag absolut inte missa! Någon som har några super metoder så är de hjärligt välkomna.
Nu ska jag be Magnus koka en kopp te och sedan ska jag läsa nya Iform tidningen som kom i fredags
 
Marta
 

KOMMENTARER:

  • Josefin säger:
    2013-02-24 | 19:14:43

    Det var ju verkligen inte bra att du är sjuk! :( Hoppas du blir frisk till torsdag! När är landar du i London? Krya på dig!

    Svar: Nej, verkligen inte. Ligger hemma med drygt 39 graders feber och gör allt jag kan för att bi frisk till på torsdag. Jag landar 18:55 på torsdag om allt går som det ska.
    Fröken Söderby

  • Josefin säger:
    2013-02-25 | 14:10:37

    Jag haller tummarna! Krya pa dig!

Kommentera inlägget här: